lite hängig

Det blir inte alltid så bra som man tänkt sig fastän man försöker, jag är lite tankspidd, lite stirrig, måste alltid prestera på topp. När det inte riktigt blir så känns det inte riktigt bra. Ni vet när man verkligen vill att allt ska vara bra men så blir det ändå fel.
Känns som att jag inte tåler fler motgångar nu, jag behöver medvind, lite flyt. När ska vinden vända?

Kan det vara 21 års-krisen? njae
Kan det vara prestationsångest? njae
Kan det vara mörker och kyla? hmjae kanske
Kan det vara att jag är så trött nu att ögonen går i kors? jaa faktiskt

Godnatt säger jag därför nu
Ska drömma om ett liv där allt är enkelt och där alla får vara precis som de är.


Tips på måbra och tro-på-sig-själv saker?

Kommentarer
Postat av: Agneta o Eyvind

Tjenna Mimmi!

Apropå det här med att fixa allt på en gång, så har jag en linelse man kan ta med: En jonglör jonglerade med sju bollar och ett äpple, när äpplet "kom förbi" tog han en tugga och ganska snart var äpplet uppätet. Vad hade hänt med bollarna?

Jo de var fortfarande som de var tidigare ochjonglören var dödstrött. Om han bara hade ätit på äpplet hade han gjort det i ett nafs (om uttrycket tillåts:) )och han hade inte varit speciellt trött utan tyckt det skulle vara kul att ta itu med nästa uppgift...

Jag har faktiskt dragit denna liknelse ibland när jag varit ute och "konsultat" och jag har alltid fått respons att göra en grej i taget och få den klar. Det står ju ibland i anställningsannonser att man skall kunna hålla flera bollar i luften, och det blir ju oftast bara s..t av det.

Jo egentligen skulle vi bara vilja ha din och Fredriks adress, kan du skicka den via min mail?

Kram Agneta o Eyvind

2010-12-09 @ 18:21:26
Postat av: Robin

Massiva kvantiteter av colombiansk discopulver är....kanske inget att rekommendera.

2010-12-10 @ 00:33:53
URL: http://Sirbananafiend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0