bank, bank, bank, bank

Bank, bank, bank är det som hörs här hemma förutom mina och maxens tankar. Grannarna håller på att göra mig tokig. Det bankar när man sover, det bakar när man ser på tv, det bankar när man äter, det bankar dyget runt i omgångar, månad in och månad ut, vecka in och vecka ut, dag in och dag ut, timme in och timme ut, minut för minut bank, bak, bank bank.... jag håller på att bli tokig :-s
Fredrik jobbar i kväll och kommer snart hem för att byta av mig som ska jobba i natt.  Går precis om varandra dessa dagarna så vi ses nästan inte alls på hela helgen. När jag är hemma själv och bara väntar på att gå och jobba så blir det liksom inte så mycket gjort. Måste ju äta något till exempel men vad lagar man till sig själv? Inspirationen och matlusten har dött lite, förmodligen för att jag är lite spänd inför att gå och jobba. Men det brukar gå bra och jag trivs på jobbet så egentligen har jag inget alls jag behöver oroa mig för.
VG på tentan blev slutresultatet av de plugg som jag la ner på denna sista idrottstentan. Pluggade nästan ihjäl mig men det gav resultat!!!! Härligt
Nu är det i princip bara diskussionsdelen kvar på uppsatsen också så vi jobbar på bra, handledningen idag gav mycket så nu vet vi hur vi ska komma framåt och det känns roligt igen :) !!!
Så nu, mat, mys med världens goaste vovve och sen jobba jobba jobba och i  13timmar dessutom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0