Att köpa triss

Hur svårt kan det vara att fatta att jag är 21 och inte 15! Var på Willys igår och skulle köpa en trisslott som numera är 18-års gräns på. Kommer fram till kassan så säger mannen högt och tydligt NEJ DU! DU FÅR INTE KÖPA NÅGON TRISS DET ÄR 18-ÅRS GRÄNS PÅ DE NU VET DU! blir helt paff och svarar att jag är 21. A FÅR LÄGG PÅ DE DÅ DA! svarar han. När jag fått min lott säger jag till honom att han borde vara mer trevlig, JASSÅ VAR JAG OTREVLIG? svarar han och ni kan ju gissa va jag sa då....

sen gick jag iväg med min trisslott som gubbaf*n hade blåst ut turen ur såklart...

vissa människor skulle bara inte jobba med serviceyrken!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Jag håller verkligen med dig! Det är oftast otrevliga människor som jobbar i butiker, caféer och restauranger m.m.

Sånt är jättetråkigt! :(

2010-12-05 @ 09:07:52
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0