Så var det tisdag...

och dags för veckans första och sista skoldag, iofs har jag fullt upp med att skriva och läsa hemma så det är inte lugnt på de viset men det är ju i alla fall enda dagen man behöver sätta sig på cykeln i motvind för att höra på föreläsning :)
Igår skrev jag en ny artikel till Skyttetidningen så ni får hålla ögonen öppna framöver!
Ikväll ska jag äntligen få gå på skytteträning, har ju inte hunnit på grund av jobbet innan så de ska bli kul men tyvärr är jag ledare idag så det blir väl inte mycket skytte för min del men på torsdag ska jag se till att skjuta lite själv också, har jag nu stannat i Kristianstad 2 dagar extra för att vara ledare så ska jag minsann se till att få skjuta om så bara några skott i slutet av träningen.

Men nu dags för föreläsning alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0