Nu är det snart klart

Ja moment fyra börjar ta slut och även om examinationen idag gick fruktansvärt dåligt så börjar den skriftliga delen ta form. Jag blev jättenervös idag på den muntliga delen och tungan fastnade i halsen på mig samtidigt som det flög grodor ur munnen så ni kan ju räkna ut själva hur de resultatet blev. Men förhoppningsvis räcker det till ändå.

Ikväll kommer Becca och vi ska gå och käka på den grekiska restauragen "Den lilla tavernan" de ska bli jättemysigt. Det blir min födelsedagspresent till henne och jag kan skriva det är för hennes internet är trasigt hihi ;) annars är det en överraskning.

I helgen bär det av till Halmstad, ska bli jätteskönt för nu skaknar jag dem därhemma. Ska försöka träffa allihop när jag är hemma en lite lägre stund för en gångs skull. Till sommaren blir det ju en längre period men tills dess känns det kul att komma hem och hälsa på emellanåt. Max blir nog kvar i Rinkaby för Ingrid tittade med stora ögon på mig och sa att han kaaaanske skulle få stanna där så vem kan motstå det. Han älskar verkligen att vara där så det blir säkert riktigt bra!



Bästa kompisarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0