Inte så roligt

Nej tyvärr blir mina inlägg de närmaste dagarna inte så roliga eftersom jag har mitt tunga arbete att göra. Imorgon är det alltså muntligt och det känns sådär. Tycker det är väldigt svårt att bilda sig en uppfattning kring betygssättning när jag endast varit ute 10 veckor totalt på praktik under mina 4 terminer. Dessutom har jag aldrig fått delta vid någon form av bedömning så jag får stötta mig på litteraturen. Ska försöka fixa till dagen idag så att det inte blir 15timmar plugg som igår (kändes dets om) utan mer som en normal arbetsdag.

Fick med mig Mikaela till stallet igår och de tyckte Pysen var jättemysigt. Två tjejer som pysslade om honom :)

Dagen idag bjuder på (förutom plugg) middag, lite tv om några promenader i den skäna vårsolen.

Nu blir det frukost!



Någon mer än jag som längtar efter sommarens röda guld?

Kommentarer
Postat av: Carola

Jaaaa jag! mmmm jordgubbar! mums!KRam

2010-04-07 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0