Härlig dag

När jag slutat jobbet kl 20:00 igår åkte jag och Fredrik till Maxi för att handla. Trötta som vi var så glömde vi hälften men frukost fick vi med oss i alla fall.
Snart kommer lilla Max hem igen och det ska bli riktigt roligt för jag har saknat honom så himla mycket!
Vi ska gå en riktigt lång runda idag för både han och jag njuter av solen som äntligen har börjat tina upp vår sida av jordklotet. (Att det ska komma snö lite längre norrut idag bryr vi oss inte om)

Annars ser dagen ut som vanligt med lite plugg och lite jobb :) Kul men tufft.


Nu ska jag vara en soffpotatis någon timme :)


Njut av vårsolen idag, oavsett om det är genom förstret eller ute så mår vi alla bra av lite solljus!!!!!




Mina favoriter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0