En mysig morgon

Idag var det inte klockan som väckte mig utan en annan liten filur som ville att jag skulle gå upp. Två tassar på ryggen och en puss på örat räckte för att få mig på gott humör trots att klockan bara var 06:30 denna lördagsmorgon. Gissa vem som väckte mig (ledtråd: inte Fredrik).

Idag är jag helt ledig men i eftermiddag ska jag inta soffan och plugga lite. Jag känner att jag behöver vila upp mig riktigt nu när jag ska jobba och plugga dubbelt hela nästa vecka. Jag måste ju gå brevid för att lära mig men visst är det tufft att vara i skolan först och sen jobba men de fixar jag en vecka till.

Ledsen att jag har varit dålig på att höra av mig till mina vänner men det har inte funnits tid denna veckan, jag lovar höra av mig så fort schemat inte är fullspäckat med jobb längre!



Mitt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0