En bra dag

Hemkommen nu efter en bra dag på jobbet.

Annars har jag varit i skolan idag på föreläsning och därefter åkte jag hem för att plugga hemma. Kändes helt okej faktiskt även om jag inte fick jättemycket gjort så hann jag börja spåna lite på uppsatsen som jag och josse ska skriva om några veckor.

Har fortfarande inte hört något från sommarjobbet så vo får se hur det blir. Börjar känna mig lite smått orolig nu men vi får hoppas at allt går vägen!!!!


Veckan ser ut att bli rolig annars. På lördag kväll ska jag och Fredrik ha mys på en restaurang i stan. Behöver vi verkligen efter två intensiva veckor med lite för lite tid för varandra.



Konstigt rörigt inlägg men hoppas ni förstår lite av det i alla fall.


Nu blir det skumbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0