Dags för påsk

Nu har jag varit frånvarande ett litet tag mest på grund av skola men också en del skytte. Vi har skjutit 24-timmars utmaningen fre-lördag och jag var helt slut när jag kom hem. Jag vann för 4:e året i rad och sköt riktigt riktigt bra så det var skönt! Nu har jag gjort mig iordning för påskmiddag hos Ingris och Rolf. Frderik står och stryker sin skjorta medan jag bloggar och tar det lite lugnt.
Så här blev jag när jag va klar (bild direkt från badrummet :)



Glad påsk till er alla!

Kommentarer
Postat av: Helén Marcolin

Hittade din blogg via Carolins. Visste inte att du hade en. Kul läsning :))! och Grattis till alla framgångar i skyttet!

2010-04-05 @ 10:47:20
Postat av: Anonym

Hittade din blogg via Carolins. Visste inte att du hade en. Kul läsning :))! och Grattis till alla framgångar i skyttet!

2010-04-05 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0