Trött och vissen

Ja lite tröt är jag allt, lite matt i kroppen sådär men inte som Fredrik som sov till klockan 12 idag haha. Denna helgen har vi syndat riktigt. Ätit massor av snabbmat i helgen så det blir till att detoxa sig i veckan nu haha. Men efter vandringen ska man väl unna sig en riktigt onyttig helg.

Foten är helt kass, har svullnat upp ordentligt i senan nu och det är liksom som en knuta ovanpå som gör ont :( Har lindat den nu som stöd i alla fall och försöker vila den så mycket det går.

Känner för att hitta på något extra roligt men vi har inget skoj alls att se fram emot närmaste veckorna i alla fall tyärr ligger fokus helt på skolan nu för oss båda. Allt har dragit igång och första hemtentan ska vara inne på fredag. Jag kan ju säga så att ag har inte kommit långt alls men tar en liten bit i taget så går det sakta framåt. Torsdag kväll läggs den mesta tyngden för disskussion och fredag kväll ska den vara inne :) Under tiden ska jag hinna läsa 300 sidor i närimngsboken och en hel del i en annan bok med så nu är det bara att gasa!

Har sökt jobb nu också eller lämnat in intresseanmälan i all afall til ett assistansbolag. Vill testa på att arbeta med funktionshindrade ungdomar så jag hoppas på napp.

Ha nu en trevlig kväll och ta hand om vanardra.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: tack snälla. va gullig du är!



Stackare, va jobbigt med foten. hoppas allt är bra annars, och att foten snart blir bra!

Kram!

2009-09-29 @ 20:54:35
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0