Tråkar!

Jaha då var man ensam ännu en kväll. Fast jag har ju Max och tur är väl det. Fredrik är med Micke och snickrar. Han hade en del att ta igen nu när vi har varit i Halmstad hela sommaren! Jag har lagat potatisgratäng till mig själv, lagom deprimerande liksom. Försökte mig på att steka några bitar kycklingkebab men de blev inte alls gott. Gratängen däremot blev supergod!

Kan ju undra om det är något bra på TV ikväll eller om jag bara ska fortsätta sitta här och tycka synd om mig själv. Tänk att man kan tycka att det är så svårt att vara ensam. Det är nog något av det värsta jag vet. Orken liksom bara rinner ur mig, känner för att sova hela tiden. Men det kan man ju inte göra, speciellt inte när man har fått uppgifter i skolan. Kunde varit hos Maria ikväll men kände att jag behövde läsa. Det tog tyvärr bara en halvtimme och jag hade räknat med två timmar så nu sitter  jag här i soffan och vill göra allt annat än att ha en ensam kväll med TV:n.  

Ska ta en promenad nu med lilleman innan det blir mörkt. Sen får jag kolla in TV.nu om det går någon bra film eller liknande ikväll. 

Eller ännu bättre, ett varmt bad och sen ansiktsmask och efter det film...

Japp så får det bli. Ska bara fixa iordning Fredriks matlåda för imorgon så har man gjort ännu en god gärning idag!

Känns förresten som att Carolin varit iväg jättelänge men de har hon ju inte :)




JSM om en vecka... jag är LADDAD!


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer halla tummarna for dig! Hur dags skjuter du och vilken dag? Jag har ocksa kanslan av att vi har varit ivag jattelange, inte bara en vecka! Men snart kommer vi tillbaka!! Kramar

2009-09-04 @ 14:02:30
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0