Jag är en slappis

Ännu en dag hemma utan skola, börjar tröttna på att vara ledig, i Kristianstad utan att hitta på något. På skyttet håller de på för fullt nu inför JSM. Igår var jag där några timmar och hjälpte till så gott jag kunde men alla har sitt där liksom. Man känner sig bara överflödig när man är ivägen för alla hela tiden. I hemmaklubben är det annorlunda då man vet vad som ska göras men om ingen här säger vad de behöver hjälp med så kan man ju inte mycket göra?

Så en tvätt och städdag blev det idag. Fredrik var hemma någon gång efter 1 i natt (sen somnade jag så jag vet inte tiden) och det lär bli detsamma i natt om inte ännu senare... plötsligt förstår jag vad mamma menar me att de är segt att vara ensam hemma. Fast iofs brukar ju pappa inte vara iväg på natten. Hoppas allt blir annorlunda när JSM är över. Det gick från att kännas som att nu jävlar ska jag vinna allt och va kul att det är i Kristianstad, till att få veta att Fredrik inte kommer vara hemma på kvällarna och ev. nätterna under hela helgen. Skulle förmodligen behövas där dygnet runt sa han och kanske sova en timme i en husvagn i bästa fall. Jag fattar nog inte riktigt verkar det som men ingen behövde jobba dygnet runt under riksskytte veckan i Halmstad??

Ja ja, jag och Max ska roa oss bäst vi kan. Vi ska ut till Pysen och rida framåt kvällen idag. Sen tänkte vi eventuellt ta en sväng på Fjälkinge backe antingen före eller efter. Max älskar ju att vara i skogen och jag med förresten :) Bara man slipper mygg, regn och kyla haha ;)

Carolin kommer hem idag!!!!! Jippi!!! Ska bli jättekul att höra allt som hon har varit med om!


Jag och min lilla Pysen


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är alltid välkommen till Hammar!

2009-09-10 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0