En helg i Halmstad

Ja så har man varit en helg i Hamlstad. Idag har jag gjort björnbärssylt som blev jättegod! Kom nyss på att jag harett helt reportage att skriva till skyttetidningen, som dessutom ska vara inne imorgon, men som tur är har jag redan gjort allt förarbete så det ska bara pusslas ihop och bli riktigt spännande.

Annars har jag försökt träna upp min kondition i helgen. 5km slingan blev mitt mål igår och idag blir det en längre sträcka uppe vid ön. Hur ska man annars palla en vandring med 15kg på ryggen i 3,6mil i brösarps backar i slutet av september?

Nu ska jag packa ihop alla mina saker för ikväll bär det av mot Kristianstad igen
Max 12 veckor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar säkert Brösarps backar. Det var där Carolin hamnade med sina kompisar för en låång vandring med en väldigt tung axelremsväska och högsommarvärme. Ser fram emot att smaka björnbärsylten, kram Maria

2009-09-07 @ 08:54:59
Postat av: Oliver

Ska du träna inför 3.6 mil med packning föreslår jag att du skaffar vettiga skor/kängor och faktiskt övar att gå längre sträckor med en lätt ryggsäck. Löpning har du inte mkt nytta av när du går.

Hoppas det går bra och att du klarar dig utan för stora blåsor och skavsår :)



2009-09-08 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0