En fin helg!

Ja så var jag i Halmstad igen. Måste ju erkänna att jag är väldigt hemmakär. Finns så mycket mer att hitta på här, träffa vänner och släktingar. Man vet var man ska åka för att gå långpromenader med hundarna, shoppingmöjligheterna är de dubbla och fik och uteställen likaså om inte ännu mer. Inget ont om Kristianstad, jag trivs där också bara det att jag ännu inte känner mig riktigt hemma där, hittar inte överallt ännu och bästa vännerna finns ju inte där...

Skolan har tagit fart nu och jag latar mig som vanligt ända fram till slutdatumet då allt ska lämnas in. Men idag tänkte jag försöka få tummarna ur och lägga in min mattabell. Känns dessutom som att alla i klassen har startat utom jag. 
Julen närmar sig också fick jag vetskap om när vi var i Ullared igår. Allt julpynt ocj julklappar var framme men hallå är det inte september fortfarande? Tänk när jag är 40 kommer jultidningarna i april!

Det varma septembervädret håller i sig och jag ska äta lunch med Becca i stan. En cykleltur in dit får det bli idag.


Bjuder på en söt bild från Thailand 2007

Kommentarer
Postat av: Dallo

Visst är det alltid härligt att komma hem där man verkligen känner sig hemma! Det är ju i Halmstad du är uppvuxen och som du skriver, har alla vänner och vet var allting finns:) Borta bra men hemma bäst som man säger:)

2009-09-21 @ 00:03:34
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0