Tråkdag

Har ni sett på vädret, fy va trist. Den långa, kalla, mörka hösten har gjort entré. Och jag som hoppades på ljuset några veckor till. Har haft tvättdag hela dagen sen klockan sju. Sista maskinen är på G nu och jag ska strax gå och flytta över till torktumlaren.
Har fått reda på att min praktik under fyra veckor blir i Halmstad, ska bli skoj men kommer ju att sakna mina små pojkar helt galet mycket! Men jag ska träffa dem på helgerna i alla fall :)
Tentan kändes ok men uju längre tiden går känner jag mig mer och mer osäker.
På fredag har jag examination i gymnastik vilket jag med största sannolikhet kommer at bli kuggad i men samtidigt vågar jag inte träna för hårt på det eftersom jag har SM i skövde på lördag och min dåliga handled gör sig hela tiden påmind. Men men dt får väl bli en omtenta då :P Jag lär ju klara det så småning om.
Ledsen att jag uppdaterar så sällan men juft nu är det fullt upp och skolarbetet tar up stor del av tiden framför datorn.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Aha nu är det dags för den omtalade tentan med alla cirkuskonster. Klart att du klarar den :) Föreseten - höst är mysigt värre. Då får vi tända ljus, smygsmaka glöggen och fira födelsedaaaaaag!

2009-10-26 @ 19:07:23
Postat av: Carola

Hej Mimmi! Vad tråkigt med din handled! hoppas det går bra på lördag då!!!! ROLIGT! när börjar praktiken? ja här regnar det och gjort hela eftermiddagen. Men vet du, jag är en av dem som gillar detta..För jag tycker det blir ett annat" lugn"och inte behöver "jaga" på samma sätt. Jag tycker var tid har sin charm. Mysigt med tända lampor, pyssla lite och mysa. Hösten är så vacker nu i naturen. Men jag förstår om det är blött ordenligt för lille Max.Stackarn! han måste bli heeeelt genomvått av dett regnande och han som älskar vara ute. Ge honom en STOR Puss från mig! STOR KRAM och hälsa dina gossar!

Kram Carola

2009-10-26 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0