Tentadags igen

Om ni undrar varför jag har varit frånvarande en hel del sista tiden så är det så att
jag just nu håller på att lära mig om hur kroppen tar upp näring och hur allt fungerar från det att maten kommer ut i kroppen till det att jag springer ett maraton (eller inte jag men någon annan). Just nu befinner jag mig i Halmstad vilket att ganska skänt då Fredrik är hemma i lägenheten och har jättejobbig influensa med ögoninflammation, feber ont i halsen och allt. När jag är där så pysslar jag  ju med honom så de blir inte lika effektivt plugg.

Nu har kylan kommit till sverige och jag längtar bara bort bort bort till sol och värme. Har stoppat undan 2000kr från julklappar och födelsedagspresenter så om jag får en ledig vecka så sticker jag hihi. /drömma kan man ju alltid)
På onsdag ska jag med Max till veretinären och ta spruta. De går säkert fint:)

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag äta frukost och läsa mer om näringslära. Intressant men lite rörigt och mycket att komma ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0