ÅH!

Nu behöver ja hjälp! Jag har tenta på fredag och jag har absolut noll motivation till att läsa. Så fort jag börjar så tänker jag på annat, har tappat stinget helt vet inte riktigt vad det är med mig idag*suck*.
Har ni några bra motivationstips, känns kanske lite sådär eftersom Fredrik är sjuk samtidigt.

Jag har försökt sätta upp mål för hur mycket jag ska läsa idag och vad som behöver göras men så fort jag tar tag i det så blir jag kissignödig eller hungrig eller något annat dumt!

Jag kan ju inte åka iväg till stallet eller så helelr för då får jag garanterat skuldkänslor för att jag inte var hemma och pluggade. Illa illa :(

Så här slapp får man inte var dagarna före TENTA!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag brukar resonera som så att om jag ändå inte fått något vettigt skolarbete gjort på en timme är det lika bra att gå ut eller göra något helt annat. Sen brukat motivationen ha återkommit.

Lycka till önskar mamma Mia

2009-10-14 @ 17:40:11
Postat av: Mimmi

Låter som en bra idé Mia synd att jag inte tänkt på det tidigare idag. Jag försöker skriva lite viktiga saker på datorn nu men när man inte hittar motivationen så lockar andra saker mer tyvärr.

2009-10-14 @ 18:12:45
Postat av: Anonym

CSN om något borde väl fungera som motivation?

2009-10-21 @ 12:53:42
Postat av: Mimmi

Jag tänker inte så mycket på CSN måste jag säga eftersom jag hittills har helt lugnt med poäng.

2009-10-21 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0