Värmen var är du?

Ni som känner mig väl vet att jag verkligen vantrivs de kalla, mörka, regniga månaderna som infiner sig varje år. När snön väl kommer njuter jag men hur ofta händer det här nere i landet?  Så hur gör jag då för att råda bot på detta? Jo jag tittar på resor så klart. Blir varm inombords bara av att drömma mig bort ett tag :)

Andra må bra tips i höstmörkret är att gå på badhuset och bubbla och basta. Eller åka till Örebro med mamma på spa hihi (luciahelgen bär det av) innan dess ska jag och dallo gå på floating på slottsmöllan också. 

Eller varför inte en mysig fika, glada kompisar eller en riktigt bra film på bio. Ja, det finns många alternativ till de dyra resorna till södern och tittar man bara efter ljusglimtarna i tunneln så kan man plocka åt sig många av godbitarna längs vägen!



Turkiet


Eller Sverige?

Vad väljer du?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Åh tack snälla =)



Jag saknar med värme. skulle mer än gärna åka utomlands nu. fy tusan så skönt de vore!

2009-11-15 @ 10:39:58
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Låter som ett alldeles utmärkt tidsfördriv

Drömma är väl ingenting min vän eller allt vi behöver

min vän

2009-11-15 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0