Sista dagen imorgon

Känns faktiskt mest trist nu att sluta imrogon. Fick massa gulliga kommentarer från eleverna både idag och går och dessutom kramar från flera av tjejerna, då känner man verkligen att mabn har fångat dem. Känns sådär inför imorgon när läraren ska bedömma hela min VFU-period men jag känner själv att jag har lärt mig jätemycket och har massor att ta med mig från denna perioden. Har vuxit i min roll som lärare (inte fysiskt dock men ändå) och jag kommer faktiskt att sakna eleverna trots det hårda klimatet som många gånger har varit väldigt tufft också. Men när man kan skälla på en elev massor och nästa gång få en go kommentar om att man är duktig så känns det riktigt riktigt bra! Ungdomarna är vår framtid och de ger oss så mycket tillbaka, de uppskattar att man är en stark förebild. Därför älskar jag detta jobbet!


Förresten tack för alla gulliga kommentarer!!!

Lovar att besöka er i Hammar så fort det blir tillfälle!
Hör av mig imorgon Carola.
Va glad jag blir Ellen att du följer mig här på bloggen. Ska bli riktigt kul att komma tillbaka till skolan nu
och snacka om alla roliga saker vi har varit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0