PRAKTIK

Segdag idag, konferens mellan 8 och nio och sen 5 timmar till nästa lektion har bara varit hemma och pysslat under tiden.

För övrigt så är det tufft på praktiken hade årskurs 7 igår. 45st drygt och det var jobbigt kan jag lova. De små liven tar kol på mig haha. Men men det som inte dödar det härdar! Tror att jag behöver några år till på nacken innan jag kan klara av att fullt ut planera, genomföra och utvärdera lektioner korrekt samtidigt som jag ska hålla koll på så många elever.

Förbundsmästerskap i helgen och jag lyckades ta hem guldet. Känns alltid skönt när man kan få visa vem som är bäst :)

Man kan undra hur Carolin har det i solen .... :)






Kommentarer
Postat av: Ingrid I Rinkaby

ETT STORT GRATTIS TILL GULDET MIMMI. HÖRDE DU SKULLE TÄVLA AV FREDRIK, MEN INTE VISSTE VI ATT DET VAR EN SÅDAN STOR TÄVLING. GRATTIS ÄN EN GÅNG.

2009-11-10 @ 18:11:45
Postat av: mamma Mia

Praktik brukar vara jobbigt men sen i efterhand fattar man hur mycket man lärt sig så det är bra att du kämpar på. Grattis till guldet. Kram mamma Mia

2009-11-10 @ 20:30:28
Postat av: Sandra

Svar: usch, det låter läskigt.

Man kommer väl hinna bli smittad av svinet innan man hinner få vaccinet.

Man får väl hoppas det inte blir så.'



Hoppas allt är bra med dig annars.

kram

2009-11-12 @ 15:07:44
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu ær jag lite sent ute, men grattis till guldet! ;D

2009-11-18 @ 00:35:13
URL: http://jennyheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0