Praktik dag 1

Snacka om tuff dag och ändå har jag bara haft två lektioner. Största delen av idrottslärarens energi går åt till att tysta ner eleverna. Där kan jag tänka mig att skillnaden är stor jämfört med gymnasiet. Dagens tema var basket och det säger sig nästan självt att ljudnivån då hamnar ganska högt. Roligt och lärorikt men jag behöver säkert se några pass till innan jag vill hålla lektion helt ensam det är ju trots allt 60 elever samtidigt *pust*. Imorgon ska jag i alla fall hålla i någon form av basketinspirerad lektion. Intressant...


Hoppas på att kunna vicka lite samtidigt nu eftersom jag inte har så många pass i veckan men där är en annan tjej som också vickar så tyvärr ser det ganska så mörkt ut på den frånten. Hoppas på svininfluensabomb på många men inte mig själv så jag kan jobba :P Nej fy på mig vilken hemsk tanke *ler*

Ikväll bir det träning/skytte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0