Ont i armen

I måndags lyckades jag äntligen hitta en vårdcentral som hade vaccin kvar till mig. Dessutom var jag helt ensam på hela vårdcentralen, ja förutom personalen då förstås. Har haft ont i armen sen dess och kan knappt använda den ännu. I natt fick jag dessutom jättehög feber så jag är inte så kaxig nu.

Nu närmar det sig slutet av praktik tiden och jag måste säga att det känns ganska sorgligt. Nu börjar jag känna mig hemma i idrottshallen, visst är det stök och stoj men många härliga individer har jag lärt känna. Nu ska jag alltså själv tillbaka i skolbänken och den 18:e december är det tentadags igen, fysiologi. Bara namnet ger mig rysningar...
Tror jag ska ta max med mig och åka ner till Carola någon dag under pluggtiden så kanske hon kan hjälpa mig lite, dessutom är det alltid så mysigt  där.

Igår hade jag en mycket uppskattad lektion i skytte som blev väldigt lyckad dessutom. Oj va kaxigt det lät haha men det är alltid så kul när man får ett gott gäng elever som uppskattar att man fixar något utöver det vanliga!

Nu blir det sängen efter en lagom ansträngande förmiddag med gymnastik i årskurs nio, så kanske jag slipper få feber i natt också.


Släng gärna med en kommentar om du ändå läser!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser gumman!!! Är inne o kollar varje dag. Ja lite tråkigt är det att det snart är slut. =(

Men vi ses på måndas igen!!!

Kramar!!!!

2009-11-25 @ 21:53:22
Postat av: Pappa Micke

Aj då! Man reagerar så olika på sprutan, vissa märker knappast något och några blir riktigt dåliga.

Hoppas att det blir bättre med tiden. Nu saknar jag både dig & Max jätte mycket så en tur till Hammar hade varit uppskattad när ni får tid!

Grattis till resultatet: 398 inte illa!!

Krya på dig!

// Micke

2009-11-26 @ 15:27:01
Postat av: Mamma Mia

Här är en till med ont i armen men det ska ju gå över säger dom. Tänk vad snabbt praktikveckorna gått, hoppas du lärt dig mycket som du kan ta med dig när du kommer ut i arbetslivet. Kram mamma Mia

2009-11-26 @ 20:12:01
Postat av: Carola

Hej Mimmi! hugans! inte roligt med smärta i armen. Ända tröst är att vi vet det går "över" men under tiden är det inte roligt!hoppas du kan sova i natt och vaknar pigg som en rosenknopp(",) jag har inte fått tillbaka min bil ännu men troligvis nästa vecka.Hoppas! vi åker till Göterborg efter jobbet im.Jag och Niklas stanna i 2 dagar och ska bo på hotell.Bara jag och Niklas och ta det lugnt! ska bli skönt! bestämde det förra veckan.Ni får gärna komma ner! undrar om ni alla tre kommer ner på fredag? den 4e? hade varit roligt om ni vill komma! skickade sms om det för några veckor sedan till både dig och Fredde! mår Max bra? Hälsa familjen! Sov Gott! Kramar Carola

2009-11-26 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0