Innebandykatastof

Haha jag trodde jag skulle bli galen, idrott ska vara kul jojo men inte idag.
Första klassen jag hade i innebandy gickväl okej. Övningarna funkade och stämninigen var bra.
Sen var det dags för årsk 7 och jaaa det gick väl ungefär som förra måndagen fast lite bättre förutom att jag blev
rasande på en kille som fick sitta på bänken halva lektionen.
För övrigt skötte de sig hyfsat men med tanke på att alla babblade hela tiden så blev det ca 5 min spel av 20 min.
Hm... Man lär sig väl men det är ganska svårt att ändra på eleverna, har de en stimmig dag så har de.
Den dagen JAG sätter betygen så tror jag den lilla biten som saknas just nu av skärpning hos vissa kommer att ge med sig av sig självt. Men om några år har jag lite mer erfarenhet med mig och förhoppningsvis utvecklats mycet i min roll som lärare!


Sune undrade varför jag var så trött när jag kom hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0