Fjärilar i magen

Ja Ingrid har helt rätt jag har massor av fjärilar i magen inför imorgon. Hur kommer dte att vara, vad kräver lärarna av mig, vilka känslor från min egen högstadietid kommer tillbaka, hur gör jag för att vara en bra förebild... ja dessa och många fler frågor snurrar i huvudet. Men mest av allt ska det bli roligt och jag förväntar mig att jag ska lära mig massor. 60 skoltrötta högstadieelever med spring i benen kan inte innebära annat än en stooor utmaning!!!

Fortfarande har jag lite för lite kreativitet för att hitta på roliga lekar och övningar men en linedans, några roliga lekar och upplägg för bollspel är några av ideerna jag har med mig i bagaget sen innan. Kanske måste jag också lära ut gymnastik men det blir en utmaning för sista veckan. Som tur är blir jag examinerad via videokamera och ingen lärare kommer ut och bedömmer mig, vilket känns befriande hihi

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, lägga upp benen på soffbordet och mumsa på nygräddade våfflor med grädde och sylt och en stor kopp varm choklad.
lånad bild
Hämtad bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0