Är jag förföljd...

AV OTUR!!!!???


Min sista dag på praktiken, spenderade jag hela eftermiddagen på en säng på akuten. Eftersom jag har en koagulationsrubbning på (blodet) så kan det gå illa om jag får invärtes blödningar, men eftersom jag aldrig riskerat det tidigare så tänkte jag ju inte så mycket på det förrän idag när jag fick en stenhård fotboll i magen. På 20 meter kan en fotboll få himla hög fart det kan jag lova! Så det var bara att åka in till akuten och bli undersökt. Blir jag inte sämre framåt natten så borde det inte vara någon fara sa kirurgen men ett revben tog stryk och njuren fick sig en rejäl smäll. Direkt när jag kom in trodde de att mjälten var nära att gå sönder men som tur var så var det inte så illa.

Nu har jag vilat hela kvällen och imorgon blir det också lugnt.

Hoppas på en bättre fortsättning på helgen!


10 timmar senare... blev ett snyggt avtryck va?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aj!

2009-11-28 @ 17:28:51
URL: http://jennyheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0