3-års dag och medaljglädje

Ja nu har jag samlat mig efter den rafflande finalen igår. Det kändes som att vi sköt om ett VM guld fast det var SMbrons. Jag tror att nog aldrig har varit så nervös under alla mina år som skytt. För er som inte såg det live så började jag min grundomgång med 99p varav 9st tioettor och avslutade de sista tio med årets första 100-serie. Inför sista skottet skiljde det inte många decimaler och när allt var avgjort

Idag ska jag njuta av medaljen och ladda batterierna inför praktiken som börjar imorgon på högstadiet årskurs 7-9. Tro mig, det kommer bli en riktig utmaning!!!

Idag på dagen är det 3 år sedan jag och Fredrik blev tillsammans <3

Vi föralltid :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0