Jag klarade tentan

Yes där satt den!
Alltså slipper jag göra omtenetan i muskelfysiologi och ett riktigt bra resultat också. 13 av 29  i klassen blev underkända så jag är mer än nöjd med min prestation. Nu kan jag fokusera fullt ut på den svåra tentan som kommer i mitten av juni.

Paddlingen var jätterolig. Vi utgick från Olofström och paddlade därifrån måndag till onsdag. På nätterna sov vi i egentillverkade vindskydd som visade sig tåla vatten (dock inte alla men vårt). På kvällarna grillade vi och hade det mysigt. Idag är jag helt slut. Jag ock Max har legat i soffan hela förmiddagen och bara haft det bra.
I helgen kommer Becca och vi ska ha så skoj, prata massa tjejsnack och vara i stallet med Pysen.
 

Kommentarer
Postat av: Pappa Micke

Grattis fröken!! Du ser att du kan!!

Då är det scouterna som gäller nu efter några dagars vildmarskliv... :-)

Låter mysigt att slappa med lille Max.

Ha det så bra.

2009-05-28 @ 15:27:11
Postat av: Maria

Grattis nu vänder det, visste att du skulle klara tentan. Kul att du gillade trippen med skolan där är underbart fint!

Maria

2009-05-29 @ 10:31:14
Postat av: Carolin

Grattis till tentan;) Toppen, nu håller vi tummarna för att du klarar junitentan också!!! Kram

2009-06-01 @ 17:01:23
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0