Äntligen lite ledigt

Nej ledig är man väl aldrig från högskolan men jag har tagit mig friheten att slappa i hela två dagar!
Jätteskönt!

Igår var jag, Fredrik och Max i Rinkaby och hälsade på Carolas kompis Marie och hennes familj. En väldigt söt liten bebis hade de och en liten flicka som heter Rebecka som va så himla söt också :) Men det är lagom att hälsa på sådär emellanåt, egena barn får vänta ett par år minst haha.

Var i stallet också och hälsade på lilla Pysen som jag kommer att rida ett par år framöver är tanken i alla fall. Han va jättemysig, tror vi kommer ha många trevliga stunder i skogen han och jag. Är det någon som är sugen på att följa med så säg bara till :)

Tentan gick sådär faktiskt. Tror att det kan ha blivit en omtenta till men men så är livet. Från måndag blir det paddling längs raslången i tre dagar, ska bli väldigt roligt. Man kommer alltid lite närmare varandra i klassen när man är iväg så. Denna gången ska vi sova i andra gruppe rockså så man får lära känna några nya.  Håll nu tummarna för kanonväder!


Bjuder på en bild på mamma och Max

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0