R.I.P

Min älskade katt har gått bort i eftermiddag, nu är hon i himlen med morfar.

Förstår inte varför livet aldrig kan få vara bra, det ska alltid komma saker emellan, hon va så pigg, gosig och vacker min lilla Mia. Längtade så efter sommaren med henne, hon som sov på min kudde varje natt från det att hon flyttade från mormor och morfar och hem till oss.

Känns så konstigt, först dog Kevin, sen morfar och nu hans älskade katt. Känns som att dödens skugga är over min familj. Hemskt! Har gråtit en hel del idag, igår va det himmel idag är det helvete... men det är väl så livet är tänkt att vara???

Vila i frid min vackra kise mise

Kommentarer
Postat av: Carolin

Usch!! Vet hur mkt du tycker om lilla katten:) Hon har det säkert bra där hon har det nu, hon ser dig och kan höra dig. Men visst gör det ont när någon försvinner ifrån en så man inte längre kan se, höra eller känna individen<3 Man brukar säga att när någon går bort så tar personen med sig två till, alltså att tre personer går bort! Nu har tre individer i din omgivning lämnat jorden.. Vi kan ju alltid hoppas att ni slipper detta elände på mycket länge:) Tänker på dig!

Kramar

2009-06-14 @ 00:00:56
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Maria

Ja ibland är det tungt. Vi får tänka på att han är hos morfar och Kevin. Hon skickade säkert en hälsning från dig till dem när hon kom fram.

Kram Svärmor

2009-06-14 @ 13:00:57
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0