Midsommarafton

45kr för jordgubbarna, hallå Sverige vart är vi på väg? Men men är det midsommar så är det, vare sig man är fattig student eller ej. Ikväll blir det Tylösand med becca å freddie å Sara och Marcus. Max ska få träffa deras lilla Lucifer för första gågen vilket säkert kommer att uppskattas :)



Just nu är Fredrik och klipper sig och vi håller tummarna för att det ska bli lika snyggt som vanligt.  Sune ligger i soffan och myser och jag sitter i fotöljen vid datorn som vanligt.

Är spänd på vad resultatet blir på tentan, jag hoppas innerligt att jag klarar det så att jag kan slappna av resten av sommaren sen. Nu blir det snart middag .... gissa vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0