Kolla in!

Fredrik och Max ar skaffat en blogg!

FredrikochMax.blogg.se

Där får ni gå in och kika så ni kan hålla kolla på dem i sommar! Iadg åker jag hem till Halmstad och ska börja mitt sommarjobb på måndag. Känns ganska tufft att inte vara ledig alls men jag har ledigt sista veckan innan skolan börjar igen istället. Och pengar är ju alltid välkommet när man är student.  Det blev alltså Pilkington i år för er som inte redan visste det. Ska bli skönt att vara på ett ställe där man känner folket. Tyvärr inte världens roligste jobb men jag trivs. Fredrik kommer ju att bo hos oss och jobba på sjukhuset i Halmstad så det komemr säkert bli jättebra för oss båda.
Tenta igen på lördagen den 13:e så håll nu tummarna.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Carolin

Haha va roligt en till blogg:) Den måste vi kika in hos! Vilka fina bilder, det väcker en massa roliga minnen! Kramar

2009-06-05 @ 12:13:45
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Rinkaby

Det var MYCKET fina kort du lagt ut, hoppas ni har det bra i Halmsta. Glöm inte plugga, plugga plugga.Men vi vill se lite av de stora (vovvarna)också.Kram på dej.

2009-06-06 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0