inte gömt mig

Jag har inte slutat blogga men bara det at livet är lite tungt nu när först morfasr och sen mia har dött. Visst visar jag inte för omvärlden att dte känns tungt men det är lite ledset i lilla Mimmi just nu faktiskt. Jobbet flyter å bra och jag trivs verkligen, känns bra att folket har velat ha mig tillbaka och jag kom snabbt in i de gamla rutinerna igen.

Många frågar om Max oxh han mår prima! Dock vet  jag inte när han skulle kunna få semester i Rinkaby. Vi har planer på att ev komma hem nästa helg men sen är det ganska tjockt framöver så vi får klura ut det där på något bra vis!

Annars har jag inte så mycket mer att berätta, mer än att allt är bra med familj och vänner, att Fredrik trivs kanon på jobbet och att vi ska föröka fira en riktigt bra midsommar trots varning om regn och rusk.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst känns det tungt när man saknar någon mycket. Tycker du kämpar på väl ni är jättevälkomna hem till Skåne nästa helg låter toppen. Ha en riktigt skön midsommar på er alla 3. Kram svärmor

2009-06-18 @ 18:59:48
URL: http://metrobloggen.se/dallo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0