Yes

Ibland får man helt enkelt glädjas över små saker i livet och det gör jag idag, för igår fick jag nämligen veta att jag klarade den sista tentan och därmed kan jag också få ett betyg i denna kursen!
Carolin klarade uppkörningen vilket var fantasktiskt kul!!! GRATTIS

Så till de dåliga nyheterna

Jag körde hem från jobbet, märkte inte att jag körde på en spik så jag fick punka och var tvungen att köpa ett nytt däck för 700spänn, grattis till mig :(
När jag fått veta det så ringde vaktmästaren från ABK där vi hyr lägenhet och berättade att vi haft inbrott i källaren. Vet ännu inte om något saknas men det mesta såg orört ut i alla fall. Tack Mamma Mia och Pappa Micke för all hjälp!

Men men efter regn så kommer solsken som man säger men som visserligen inte passar in med senaste veckornas väder men ändå :P


Annars har vi det bra och ikväll ser det ut att bli picknick



Kram



Kommentarer
Postat av: Maria

Oj ojoj men man brukar säga en olycka kommer sällan ensam. Verkar mysigt med picnic passa på och njut. Kram Mamma Mia

2009-07-02 @ 22:57:05
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Hoodie

Regn? Numera är ju det en synonym för solsken i vår bananformade ursäkt till land.

2009-07-03 @ 11:41:01
URL: http://sirbananafiend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0