Örebro

Hej!

Nu har vi kommit fram och det är kväll dag 1. Dagen började med att mamma glömde resväskan inne i väntsalen i Halmstad. Som tur var hann hon springa tillbaka och hämta den innan tåget gick haha. När vi kom fram hittade vi ett jättemysigt fikaställe och åt skaldjurssallad. Ikväll ska vi ut på stan och sen till Brunnsparken där det är liveband ikväll. Solen har visat sig hela dagen och hotellet var jättefint. Trevliga människor, mysig stad ja allt är perfekt förutom att Fredrik har smittat mig med sin förkylning. 

Imorgon ska vi gå på gustavsviksbadet som är en stor badanläggning med både ute och inomhusbad och spaavdelningar av olika slag, sen blir det middag på slottet och på söndag har vi en hel shoppingdag sen går tåget hem. Det är rea överallt nu med så jag njuter för fullt. Fredrik kommer bli så överraskad när jag kommer hem med mina nya fina kläder hihi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0