Gustavsvik

En jättemysig dag med spa på Gustavsviks upplevelsebad. Det blev hela 5 timmar med avkoppling inomhus och utomhus i relaxavdelningen. Värmerum, bubbelpool, bastu, massage och massa annat mysigt.
 Sedan kom vi ut helt uppfriskade och avslutade dagen med 2rätters middag inne i city.

Nu ligger vi på hotellet helt utslagna och slappar,  tittar på TV och läser. Förkylningen gör sig påmind om och om igen tyvärr men jag kämpar på så gott det går.

Imorgon blir det lunch på stan och shopping för de sista kronorna vi har kvar. Sedan väntar 1klass X2000 och full fart mot Halmstad och Pilkington kl 06:00 på måndag morgon. Hej och hå nya friska tag!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej hej älskling!!!



Gud va mysigt ni verkar ha det, spa grejen verkade helt underbar ju!!! Nu saknar jag dig ännu mer än jag gjorde innan!! Längtar tills jag får hålla om dig i morgon kväll min ängel!!! Kyssar

2009-07-18 @ 20:43:28
Postat av: Maria

Å vad mysigt ni verkar att ha haft det i Örebro. En riktig tjejhelg som bygger nya krafter för de sista veckorna på Pilkington. Hälsa alla i Halmstad.

Kram mamma Mia

2009-07-19 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0