En dag i livet

Nu ska vi snart ta oss in till marinfestivalen som i år vekar bli en fullständig katastrof, inte på grund av vädret utan på grund av att kommunen sparar in så mycket att de inte hade vett att ta hit en enda bra artist. Eller vad sägs om barbados och svamp bob fyrkant? Enastående va? Nej men vi beslutade oss för att ge det en chans trots allt.

I helgen hade vi släktträff i Stehag och som vanligt var det skoj att träffa alla igen. Tyvärr glömdes nästan min födelsedag bort (som valigt för att ingen tror att jag fyllt mer än fem) men pappas syster Agneta hade minsann inte glömt så jag fick mina 4 hurra ändå :)  Roligt att träffa Claes och Sandra igen och få lite inspiration om framtiden ;) de är så sällan de kommer på träffarna så därför var det extra kul.

Nu är Max hemma hos oss igen och busar massor med Teddie!

Imorgon är det förresten exakt två veckor kvar till vi åker hit...

Kommentarer
Postat av: Rolf Ingrid Max

Vi hoppas de två veckorna går fort tills ni ska åka.

vi hade hoppats ni skulle vara borta längre (hahaha)

Men OKEY, det får väl räcka då med en vecka då.

PUSS PUSS LILLE MAX VI SES SNART.

2009-07-30 @ 20:44:41
Postat av: Maria

Ser VÄLDIGT fint ut på den stranden. Ni får ge Kristianstadsdagarna en chans nästa år där brukar vara riktigt många bra artister.

2009-07-31 @ 21:21:20
Postat av: Robin

Ursäkta, men man bråkar inte med Svamp-bob fyrkant.

2009-08-01 @ 20:25:12
URL: http://sirbananafiend.blogg.se/
Postat av: Carola

Åååååååååååååå mmmmmmmmmm vad mysigt det ser ut!Behöver ni en caddie som kan "bära" väskorna??!?!?! ha ha Kram Carola

2009-08-01 @ 21:38:22
Postat av: Sandra

Ni får väl komma och hälsa på oss! =) Var jätte kul att träffa er!

Hoppas ni får en underbar semester i Turkiet. NJUT åt oss med, för jag är sååå avis!



Kram

2009-08-09 @ 22:08:36
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0