Veterinären

Idag har jag ringt veterinären som tyckte att vi skulle boka en tid för Max. Känns inte alls bra att han är sjuk min lilla pojke. Ska ringa och boka imorgon förmiddag.
Först klockan halv 9 ska jag köra Fredrik till skolan, han ska göra tenta. Sen till optikern för att prova ut linser. Efter det ska jag alltså försöka komma iväg med lilla gossen till doktorn och sedan ska den vetenskapliga rapporten in på kvällen *puh*.

Ja och här sitter jag uppe och bloggar mitt i natten (kunde inte sova).

Tittade på Fritidsresors program om Phuket idag. Såååå himla ycket jag längtar till värmen nu. Men men snart kommer våren sp blir det varmt och skönt här också!

Dags att vända på steken och försöka somna om.

Kraaaam


Delar med mig av en mysbild

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh nu håller vi tummarna att det inte är något allvarligt med den lille "gullhunden". Ja man blev verkligen sugen på att resa efter TV-programmet men vi studenter får väl hålla ihop och längta tillsamman tills vi kan resa.

Kram Maria

2009-01-15 @ 08:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0