Så var helgen över

Vi har haft det jättebra nu de här dagarna när Becca har varit hos mig. Igår var vi och kikade runt lite i stan, sen visade jag henne min lägenhet. På eftermiddagen fikade vi med Te och bullar. Framåt kvällen besökte vi den lilla tavenan där det serverades grekisk mat för hela slanten. När vi kom hem igen blev det singstar och drinkar för att vid 23:30 besöka Banken och dansa fram till stängningsdags kl 03:00. Härligt det men idag har vi bara slappat, haft mys med Max och lagat Sandras pasta med kyckling (tack för tipset det smakade super). Ja det var vår helg i korthet, nu  ska jag och Fredrik sätta på en film och framåt kvällen ska jag fortsätta med min hemtenta.
Här kommer lite bilder från utekvällen...





Kommentarer
Postat av: Maria

Drinkarna ser spännande ut! Det verkar som ni hade en bra helg och skönt med lite uppehåll från pluggandet.

Kram Maria

2009-01-26 @ 09:25:50
Postat av: Natalie

va fin du va! :):) kram natta

2009-01-29 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0