Kvällen före...

Så var det äntligen dags för den stora dagen, ny klass nya ämnen och nu ska jag få börja undervisa i idrott och lära mig allt på riktigt! Det ska faktiskt bli ganska kul :) Men visst är det alltid så när man inte känner någon så blir det lite pirrigt med en ny klass. Men det går nog bra,nu har jag blivit så peppad av er alla så det känns mycket bättre faktiskt.

Imorgon kommer Max till Rinkaby igen han har längtat sååå hihi!!!



Nu ska vi sova alla 3

Har ätit supergott ikväll lagat tillsammans, mysigt värre :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Såååå mysiga bilder du lagt in! Jättefina!ja, jag tror de har jätteroligt tilllsammans! han är så otroligt hjärtegod lillekillen er! (",) hi hi Hoppas det gått bra i skolan idag! nyfiken och höra hur det tyckte det var. Kram från Lund /Calla

2009-01-19 @ 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0