Jobb idag

Nu har vi varit i ishallen sen klockan 8:30 och det var faktiskt jättekul! Inte alls kallt heller :) Kom på att det där med skridskor är som att cykla ungefär män lär sig det en gång och sen kan man det bara!

Vi saknar Max nu här hemma men vi ska nog hämta honom ikväll. Imorgon ska vi nämligen till Halmstad jag och Max. Tåg blir det denan gången, dyrt värre tyvärr men nu har jag inte sett familjen på över 3 veckor så jag kände att dte var dags. Passade på att skjuta ett pass igår också, gick sådär, 389.

Det blev ett kort inlägg även denna gången nu ska jag nämligen vicka för ordinarie idrottslärare på Kulltorpsskolan, det ska bli roligt men säkert en utmaning. 

Kram på er



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0