Jag och sjuklingarna

Max har varit hängig i flera dagar nu, igår ville han inte dricka och knappt äta något. Okade bara busa små stunder i taget, inte alls likt honom. Vi ska ringa veterinären imorgon om han inte blir piggare. Hoppas, hoppas att han snart blir bättre och att det inte är något farligt. Det är ju inte alls vanligt eller normalt att så små hundar blir trötta och hängiga så det är därför vi är lite oroliga.


Fredrik är också lite vissen så han och Max ligger här i sängen och myser.

Idag ska jag köpa nya jympaskor så jag kan bli en riktigt bra idrottsläraren nu när ubildningen startar om en vecka.
Nej mer intressant än så här blir jag nog inte just nu. Nytt inlägg kommer ikväll så får vi hoppas att mina pojkar har piggnat till då!

Kommentarer
Postat av: annica

Sv. luftgevär bara:D

2009-01-11 @ 11:10:40
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt hund :)

2009-01-11 @ 16:16:06
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: dopdagen blev jätte bra. bilder kommer komma senare =)



hoppas dina pojkar piggnar till..



kram

2009-01-11 @ 18:27:31
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej!STACKARS dina killar!!!! Usch! Ge de båda en STOR KRYA på sig KRAM från mig! Fredrik kan i alla fall tala om hur han mår...Men stackars lille Max kan ju inte det. Han ser hängig ut på bilden. Han har inte den "glöden" i ögonen han brukar ha. Kan det inte vara ett virus..Bäst du ringer vetrinären imorgon för säkerhets skull! Vill inget högre än att han ska mååååå BRA!!!! Goe Max! Hälsa Fredrik krya på sig! Nu får du vara Syster Mimmi! blink Det vet jag du fixar bra! Glöm inte att de ska dricka gossarna dinalerofta men lite. Kram Kram Carola

2009-01-11 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0