Inte kunde jag tro att man måste vara elitidrottsman

Nu har vi haft förrsta passet i motorik, 3 timmar fys och jag var död! Så fruktansvärt jobbigt vardet faktiskt. . Men det värsta av allt var att vår lärare, en glad kvinna i sina bästa år ursäktade att hon inte hade så bra kondition! Kan undra vad jag har i kondition då om hon är seg?! Som tur var så va jag inte helt ensam om att tycka att det var tufft Vi var en hel hög som hade träningsvärk idag. Kan ju säga att jag var förberedd på att det skulle bli mycket fys men inte att man skulle behöva vara elitidrottsman för att abeta som idrottslärare!?

Nu sitter jag och trycker i mig popcorn mitt på dagen när jag borde äta lunch.... vilken fin förebild jag är va?


Undrar vad Max hittar på i Rinkaby idag, han borde vara trött för han höll oss vakna i natt med sitt pipande*

Kommentarer
Postat av: Olle

Tss, du måste ju kunna leda/utbilda by example som man säger over there i staterna

2009-01-21 @ 16:52:07
Postat av: Anonym

Nyttigt det du skrev om att ni ska turas om att sitta i en rullstol i förra inlägget. en god pedagogisk idé tycker jag. med tanke på fyspassen så blir det nog bättre efter några gånger. alla har ju varit nybörjare någon gång. Kämpa på.

Kram Maria

2009-01-21 @ 18:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0