Idag blir det myskväll

Vi fick mat med oss från Rinkaby så nu ska vi värma den och sen blir det filmmys. Fredrik hade kvicknat till lite nu när jag kom hem. Men det bästa av allt, imorgon är jag ledig. Jag och max ska mysa och gå långa promenader hela dagen :)
Det är begravning imogon för Rolfs syster men jag valde att stanna hemma med Max eftersom jag mår så himla dåligt av begravningar, jag tar åt mig så starkt efteråt, kändes lite fel också eftersom jag aldrig träffat henne...

På fredag blir det idrott igen och på kvällen kommer Becca, min allra bästaste vän! Vi ska ha tjejmys hela helgen! halv 12 ska jag hämta henne vid tåget och innan dess ska jag hämta Max i Rinkaby.  Kanske kan jag stanna ett tag sen eftersom det är så ensamt att sitta själv hela kvällen???


Mys med farmor-Ingrid :)




 

Kommentarer
Postat av: joyce

tack så jätte mycket sötnos (K)

2009-01-22 @ 14:57:45
URL: http://ladiijoyce.blogg.se/
Postat av: Maria

Annars får du gärna stanna till hos oss. Du är alltid välkommen.

Maria

2009-01-22 @ 15:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0