Första dagen termin 2

Det gick jättebra, alla var snälla och trevliga. Tror att det kommer bli superkul, kändes så himla bra. Vi fick veta att vi ska ha idrottslektioner nästan varje vecka och en av oss ska vara i rullstol på varje lektion så vi växlar varje gång så klart men det kändes väldigt spännande. Jag funderade mycket på detta problemet under min praktik men nu ska vi alltså få testa att själva vara i den situationen.
Dagen inleddes med presentation och allmän info, därefter hade vi seminarium om vad man kan göra med en boll.  Imorgon är det musik på schemat och därefter fysiologi. Carola, hoppas det är okej att jag lånar din anatomi atlas som Fredrik  redan har lånat :)

Tänk att man ska behöva bli stor, bjuder på 2 bilder idag...  




Då                                          Nu

Inte har väl jag vuxit något?

Kommentarer
Postat av: Carolin

Åhh vad det låter spännande! Äntligen får du göra det du verkligen vill, inte bara läsa om en massa filosofer hit och dit:) kramar!

2009-01-19 @ 17:40:50
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Carola

God morgon! Självklart Mimmi får du det! Jag ska förhöra dig sedan blink, blink hihi Du fixar det!



Nej ingen större förändring på bilderna. Lika söt, go och charmig, allt är detsamma hi hi ler

Ha en bra dag!

Kram Carola

2009-01-20 @ 07:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0