Ett inlägg om...

Först tänkte jag skriva ett inlägg om plugg men sen kom jag på att ni nog är trötta på att höra om mina tentor hit å VG:n dit *fniss. Sen tänkte jag skriva ett inlägg om Max men alla inlägg handlar om Max. Så därför kommer ett inlägg om vad jag och Becca ska hitta på i helgen. Vi ska nämligen fika på Tea pot, åka skridskor, laga mat, shoppa, busa massor med Max, tjejsnacka långt in på småtimmarna, sova tills solen sticker oss i ögonen, se på film, dansa, spela singstar och bara ha de så himla trevligt! Visst låter det bra?





Nu blir det hemtenta för hela slanten, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Åhh vilken tjejhelg ni ska ha:D Det kommer ni må riktigt bra av båda två! Hoppas hon kommer trivas här i Skåneland över helgen i alla fall hihi:)

2009-01-22 @ 22:31:06
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: sandra

å va mysigt det låter! =)

2009-01-23 @ 14:30:08
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0