En trevlig fredag kväll

Fredagskvällen spenderade vi på Mårtenssons i Halmstad och det var trevligt som vanligt. Tyvärr var folk inte riktigt lika festsugna som vanlgt, kanske beror det mycket på att jobbmarknaden är tuff nu och att atmosfären är extra spänd just nu. Mitt sommarjobb på Pilkington kan jag se efter i stjärnorna så det är bara att börja leta efter någon annan sysselsättning under sommaren. Tänkte försöka mig på att sitta i kassan på Coop forum eller något liknande. Inte för att det är drömjobbet precis men man får ju träffa människor och det är hyfsad lön. Ett annat alternativ är gruppboende för handikappade, känns visserligen roligare men att få 100% med det är nästan helt omöjligt. Ja vad tycker ni? Eller har ni något annat förslag kanske?


Idag bjuder jag på en bild där Max var 12 veckor.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Att jobba på gruppboende är verkligen spännande! Jag gjorde min senaste praktik där och mina tankar går också till att söka sommarjobb där:) Jag kan verkligen rekomendera det! Men för all del kassan på Coop ska man nog inte heller klaga över hihi:D

2009-01-31 @ 14:51:52
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Rinkaby

Gosiga GRATTISKRAMAR till MAX i dag på MAXdagen.

Hoppas ni har sköna lata dager hemma i Halmstad.

Själv har vi en jättehärlig helg,Eleonore, Elvira å Carolin är här, så skönt å kul att få de när de dansar å har roligt . Det är en karamell som vi ska suga länge på.kramar på er å hälsa mamma å pappa.

2009-02-01 @ 09:51:08
Postat av: jenny

Tack va du är gullig:)

2009-02-03 @ 17:13:59
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0