En solig dag

Idag är vi lite friskare båda två. Vi har till och med kunnat gå en mysig promenad runt ÖN med Max och Sune. Det var jättemysigt men ganska kallt. Det är så fint nu på vintern när isen har lagt sig på sjöarna, Det var första gången som Max gick på långpromenad med en annan hund och han tyckte att det var superkul. Sune är ju 12 år snart så han ville inte bli busad med men Max busade med honom ändå på lite avstånd :)

Snart är det dags för Swe cup och jag tränade lite idag. Det var fruktansvärt jobbigt och jag orkade bara skjuta 10 skott i taget innan jag fick vila igen. Gjorde upp en plan för att kunna orka skjuta 40 skott och dagens resultat blev 392. Väldigt nöjd med det med tanke på dagsformen.
Har sökt stipendium nu också, årets hallandsjunior. Hade suttit väldigt fint med 6000kr i bidrag. Men vi är många som slåss om det så vi får väl se.

Nu har både Fredrik och jag pluggat klart och ligger i soffan med katten Mia och myser under täcket, Chips, Aladdin och Mamma Mia. Det är livet!


MIA


SUNE


MAX


TEDDY

PS. Tack för all kommentarer det är så roligt att ni kommeterar det jag skriver Glöm bara inte att skriva vilka ni är. Har fått några av anonyma läsare som jag nog borde veta vilka det är.DS.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Åh vad skönt att ni är piggare idag:) Alltid härligt att kunna vara ute när det är fint väder! Men att ligga under filten o mysa är ni nu väl värda:) Kram på er från Carolin

2009-01-01 @ 20:05:24
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Carola

Hej!Gott höra ni mår lite bättre! Skönt! Vilka fina bilder på alla djuren ni har hemma! roligt se! kul med bilder. Hade en bra kväll igår. Tvättat och kolla film idag. Lite "slöa". Åååå jag saknar Max killen. Känns som jäääättelängesedan.

Ha en bra helg! och lycka till nu!!!!!!! BAMSEKRAM Calla

2009-01-01 @ 22:02:18
Postat av: Natalie

Hej Mimmi, du verkar trivas bra i Kristianstad. Har du haft en bra jul och nyår? (förutom sjukdom då :)) Blir det Pilkington i sommar med? Ha det fint, pussokram Natalie

2009-01-02 @ 17:25:17
Postat av: Anonym

Vad flitiga ni är som pluggar ocskå i helgfirandet och med sjukdomarna hängade i hasorna. Påminner mig om att även jag behöver sätta mig vid böckerna och datorn. Lycka till i Sävsjö kram till er alla från mamma Maria

2009-01-02 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0