En sak klar

Äntligen har jag skickat den pedagogiska filosofin. Fy va hemskt det var att skriva det, jättesvårt!
När jag hade skickat så väntade nästa surprise. Ett utkast om vetenskapligt skrivande ska in imorgon. Vi som trodde att det var den 10:e men de hade ju ändrats förståss. Ush och fy säger jag bara. Vi som knappt kommit någonstans. Får sätta mig och skriva imorgon förmiddag. Ikväll går ögonen i kors.

Bättre sent än aldrig så kommer det lite bilder från julen.
Här är en bild på många av mina julklappar!
Tack alla ni, jag blev så himla glad för allt, tänk att så många bryr sig om lilla mig!
Dallos fina hylla kom inte med för den ska sättas upp på väggen!



Detta var som sagt ett urval, Max och Fredriks presenter (och gemensamma) är inte med här!
Bild på den fina tavlan av Max som vi fick an Ingrid och Rolf kommer senare.



Några bilder från julafton och dagen innan i Hammar. Mamma fick en badmössa av Fredrik!

Idag är Max i Rinkaby, skönt att veta att det finns några som verkligen har tid för honom. Nu när jag pluggar för fullt och Fredrik är på praktik så känns det som att han inte kan få så mycket gladje så att det räcker till, av oss.
Därför är det ju fantastiskt för oss alla att vi har Ingrid och Rolf som vill ta hand om vår bebis emellanåt.





Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej mimmi!!

Kul att du har blogg.

hur mår du?



Det är lugnt, vi förstår absolut att ni inte kan komma, ingen fara med det.



Usch vad mkt du verkar ha i skolan. vad var det du pluggade nu igen?



kram Sandra

2009-01-09 @ 09:48:27
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0