Dag 1 i Sävsjö

Slutade i katastrof!
Har inte skjutit så kasst sen 2 år tillbaka .... ush å fy säger jag bara.
Trist att jag aldrig ska bli av med den här förkylningen. Kände att jag inte orkade hela vägen, men inte ska de väl behöva bli 379 för det? Hoppas på bättre idag, ska köra 3 skott i taget sen paus. Skjuta matcher om 3 skott hela tiden och slappna av i axlarna. Kanske hjälper, kanske inte hjälper. Har varit vissen i natt också så förmodligen åker vi hem efter dagens skjutningar. Känns inte speciellt roligt att skjuta när man inte orkar kämpa hela vägen.
Både Fredrik och jag har dessutom massor av plugg så det gnager lite i bakhuvudet.
Jag lovar att ge allt idag!
Hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Mimmi man kan inte alltid vara på topp. Men visst känns det surt ifall det inte går bra när det väl gäller.. Vi får hoppas att det går bättre idag för jag tänker ifl heja på dig:)

2009-01-05 @ 12:51:21
URL: http://metrobloggen.se/dallo
Postat av: Maria

Man kan inte mer än göra sitt bästa och det gör du ju alltid. Om det inte går hela vägen fram till final gör väl inget, det kommer ju fler chanser och kör ni hemmåt kan vi ju till och med träffas lite.

Kram Maria

2009-01-05 @ 19:48:21
Postat av: Favoritgrannen^^

Inte lätt.. men du är riktigt duktig ändå! Du kommer säkert igen, alla får ha en svacka då och då. ..Förkylningar borde inte få finnas.. min har följt med sedan mitten av december=(

Ses snart! kram

2009-01-05 @ 20:38:50
Postat av: Rinkaby

Äntligen, Å vad vi längtar.

2009-01-05 @ 22:02:46
Postat av: Carola

God morgon! rätt inställning!Inte ge upp! kämpa, kämpa! hoppas ni tillfrisknat något. Här går det åt rätt håll. plugga lugnt!STOR KRAM Carola

2009-01-06 @ 09:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0